Różnice
Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.
Nowa wersja | Poprzednia wersja | ||
2051:formy_i_narzedzia:system_map [2024/03/10 18:27] – utworzono - pierwsza wersja do ulepszenia. kanenas | 2051:formy_i_narzedzia:system_map [2024/03/10 18:32] (aktualna) – kanenas | ||
---|---|---|---|
Linia 14: | Linia 14: | ||
Na mapę bazową nakładane będą elementy modyfikujące świat, zgodnie z potrzebami danej opowieści. | Na mapę bazową nakładane będą elementy modyfikujące świat, zgodnie z potrzebami danej opowieści. | ||
- | Mogą to być elementy wielkopowierzchniowe - nakładki | + | Mogą to być elementy wielkopowierzchniowe - nakładki |
** Przykład**: | ** Przykład**: | ||
Linia 23: | Linia 23: | ||
* wojna, odbierająca swobodę działania i poruszania, wymuszająca migracje i potencjalnie sytuacje obrony koniecznej. | * wojna, odbierająca swobodę działania i poruszania, wymuszająca migracje i potencjalnie sytuacje obrony koniecznej. | ||
- | ==== Mapy przygód / misji ==== | + | ==== Mapy epizodów i lokacji |
- | === Mapy lokacji === | + | Poszczególne epizody będą wymagać specyficznej informacji o otoczeniu, ważnej tylko dla danej opowieści. Szczegółowe mapy osad, ale także np. hierarchii i dynamiki społecznej lub ekosystemów, |
- | === Zjawiska losowe i konsekwencje decyzji === | + | ==== Zjawiska losowe i konsekwencje decyzji |
Ze stanu świata oraz z działań graczy mogą wynikać zdarzenia " | Ze stanu świata oraz z działań graczy mogą wynikać zdarzenia " | ||
Takie zdarzenia będą wymagały małoskalowych zmian, lub wprowadzenia dodatkowej rundy dla " | Takie zdarzenia będą wymagały małoskalowych zmian, lub wprowadzenia dodatkowej rundy dla " | ||