Różnice

Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.

Odnośnik do tego porównania

Poprzednia rewizja po obu stronachPoprzednia wersja
2051:formy_i_narzedzia:system_map [2024/03/10 18:31] kanenas2051:formy_i_narzedzia:system_map [2024/03/10 18:32] (aktualna) kanenas
Linia 27: Linia 27:
 Poszczególne epizody będą wymagać specyficznej informacji o otoczeniu, ważnej tylko dla danej opowieści. Szczegółowe mapy osad, ale także np. hierarchii i dynamiki społecznej lub ekosystemów, będą powiązane z mapą ogólną poprzez liknki/markery. Poszczególne epizody będą wymagać specyficznej informacji o otoczeniu, ważnej tylko dla danej opowieści. Szczegółowe mapy osad, ale także np. hierarchii i dynamiki społecznej lub ekosystemów, będą powiązane z mapą ogólną poprzez liknki/markery.
  
-=== Zjawiska losowe i konsekwencje decyzji ===+==== Zjawiska losowe i konsekwencje decyzji ====
  
 Ze stanu świata oraz z działań graczy mogą wynikać zdarzenia "losowe" - np. dana modyfikacja mapy pociąga za sobą zwiększone prawdopodobieństwo gwałtownych wiatrów, albo decyzja graczy o otwarciu zapory wodnej zmienia stosunki wodne w korycie rzeki. Ze stanu świata oraz z działań graczy mogą wynikać zdarzenia "losowe" - np. dana modyfikacja mapy pociąga za sobą zwiększone prawdopodobieństwo gwałtownych wiatrów, albo decyzja graczy o otwarciu zapory wodnej zmienia stosunki wodne w korycie rzeki.
 Takie zdarzenia będą wymagały małoskalowych zmian, lub wprowadzenia dodatkowej rundy dla "Gracza Gaia", żeby mogły zaistnieć i wpłynąć na grę' Takie zdarzenia będą wymagały małoskalowych zmian, lub wprowadzenia dodatkowej rundy dla "Gracza Gaia", żeby mogły zaistnieć i wpłynąć na grę'